4 Mart 2012 Pazar

Türkiyede Kore Fanı Olmanın Sıkıntıları (2)

Yine ben yine ben... Bugün yazmakta çok istekliydim ama ne hakkında yazsam diye de bir o kadar kararsızdım. Dedim bir önceki yazıma devam edeyim en iyisi...

Türkiyede Kore fanı iseniz aslında film zevki  yönünden biraz yalnızsınızdır. Herkes 'sadece Kore' filmlerini dizilerini izlediğinizi sanır. Durum böyle olunca iki kelime muhabbet edilmiyor diğerleriyle. Onlara göre 'hepsi birbirinin aynı olan adamları' izliyorsunuzdur. Halbuki bu hiçbir zaman böyle olmamıştır. Yani en azından bende böyle olmadı hiçbir zaman. Hatta arkadaşımla aramda geçen diyaloğu sizlerle paylaşayım;
-"film izliyorum, gel sende izle ama senin tazrın değil baştan söyliyeyim"
+"Filmin adı ne?"
-"88 Dakika"
+"Al Pacino'nun filmi. En az on defa izlemişimdir. Ben sana gelirken getiririm film."
-"Aaa hadi yaa. Ben sevmezsin sanmıştım... blaa blaa blaaa"

Halbuki benim film kültürümün üstüne hiçbir zaman çıkamamış insanlar hep beni eleştirmiştir... Ne tuhaf değil mi?

Bir de müzik konusu var tabi... Kulağınızda kulaklık şarkı dinliyosundur. Yine bir arkadaşınız gelir ve sinirinizi bozmadan edemez. Bu da geçenlerde yaşamış olduğum bir olaydır.
-"Ne dinliyosun? Kesin Korece şarkılardır.Başka bir şey dinlemiyo musun sen? Ne anlıyosun şunlardan?"
+"Başka bir şey dinlemiyorum öyle mi? Gel bak bakalım belki sende seversin?"
Ve o anda ipod'umda çalan şarkıyı duyunca arkadaşımın replikleri;
-"satanist misin kızım sen? Bayağı ağır dinliyormuşsun..."
Ona ağır gelen şarkıda Garbage'nin 'Why Do You Love Me?' şarkısıydı... Dinlediğim diğer şarkıları dinlese kızda kafa kalmayacak desenize... Bu kişinin dinlediği şeyleri söylemek dahi istemiyorum...

Aslında hiçbirini dinleyip stres yapmamalısınız. Ben böyle yapıyorum çünkü. Siz sadece kendi eğlenmenize bakın ve sakın onlarla k-drama muhabbetlerine girmeyin. Size afedersiniz laf koymaya çalışanlarıda öyle bir noktadan vurun ki bir daha buna tenezzül edemesin. En iyi noktada bu konu hakkında bilmediği bir yerden cevap verin onlara. Karşınızda kem küm edip susacaklardır.
Bir dahaki yazımız görüşmek üzere. Sağlıcakla kalın (: 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder