15 Şubat 2012 Çarşamba

Boys Over Flowers

BOYS OVER FLOWERS
[Spoiler Bulunmaktır.]

Boys Over Flowers. izleyeli çok uzun zaman oldu ancak şimdi yazıyorum :D Malum aslında daha yeniyiz ^^ Şimdi başlayalım diziyi anlatmaya. Genel olarak şöyle:

İsim: 꽃보다 남자 / Kgotboda Namja / Boys Before Flowers
Diğer İsimleri: Meteor Garden / Hana Yori Dango / Boys Over Flowers
Tür: Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı: 25
Yayınlandığı Kanal: KBS2
Yayın Tarihi: 5 Ocak - 31 Mart 2009
Yayınlandığı Günler: Pazartesi ve Salı
Koo Hye Sun as Geum Jan Di
Lee Min Ho as Goo Joon Pyo
Kim Hyun Joong as Yoon Ji Hoo
Kim Bum as So Yi Jung
Kim Joon as Song Woo Bin


Geun Jan Di rolüyle Koo Hye Sun'u anlatmaya başlayalım :) ShinHwa kolejine şans eseri giren Geum Jandi kısa sürede F4 ile tanışır. F4 grubunun liderine yaptığı davranışlardan dolayı liderimiz (Gu Jun Pyo) Jan Di'ye kırmızı kart verir. Jan Di ile uğraşırken kalbini ona kaptırır. Jan Di ilk başlarda Ji Hoo'yu sevsede o da Ju  Pyo'ya kalbini kaptırır. Jan Di, çalışkan, iyi yürekli, açık sözlü, azimli bir kızdır. Zorlukların üstesinden gelmek için çok çalışır. Ailesinin maddi durumu pek iyi değildir.
Gelelim ayrıntıya :D Bence Koo Hye Sun oyunculuğu biraz abartmıştı :) Tabi bu benim görüşüm :D Mimikleri, ses tonları, hareketleri biraz fazlaydı. Bazen onun sahnelerini izlerken "fazla abartma yahu" demekten kendimi alamamıştım. Ama kendisini izlettiriyordu orası ayrı :D Yani bir albenisi var kızın. Rolünün altından kalktı. "Onun yerine başkası olamaz mıydı?" diye sorarsak, gelebilirdide olmayabilirdide. Burası tartışılır :D Bir de Jan Di'nin o saçları neydi yahu? Kız saçları uzun haliyken gayet güzel görünürken bu saçlarla biraz  tuhaf görünüyordu bence. Ama gülüşü çok güzel ^_^ Kıyafetler biraz kötüydü sanki, biraz daha iyi olabilirdi. Bu kadar laf ettim biraz da öveyim ^_^
Duygusal sahneleri falan gayet başarmıştı. Özellikle Dağda kolyesini ararken ve Jun Pyo'ya kendini hatırlatmak için havuza atladığındaki sahneler çok iyiydi, tebrik ettim kendisini.


Gu Jun Pyo rolüyle Lee Min Ho'yu konuşalım biraz :) Lee Min Ho'nun oyunculuğu çok güzeldi. Mimikler, tavırlar çok şirindi. Rolünün altından kalkmıştı. Onun yerine başka birisi olabilir miydi diye sorarsak, bence olmazdı ya ^_^ F4 karakterleri hepsi tam oturmuştu onların yerinde başkalarını düşünemiyorum :) Kıyafetler zaten harikaydı diyecek bir şey yok :) Gu Jun Pyo'nun hafızasını kaybetme olayı bana biraz doldurma geldi. Yani o kısımlara daha iyi bir senaryo uydurulabilirdi. Atassözlerini yanlış söylemesi çok güzel bir ayrıntıydı. Her şeyinle iyiydin Min Ho'cum aynen devam :D

Bu ikilinin sahneleri harikaydı. Yi Jung'un playboy hareketleri, Woo Bin'in ingilizcesi hepsi çok iyidi. Ayrıca Yi Jung'un kıyafetleri mükemmeldi! Tabi F4 havasıyla, karizmasıyla, giyimiyle ünlüdür ama Yi Jung bir başkaydı sanki :) Bu ikili resmen kurtarıcıydı. Jan Di'nin başına bir şey gelir bizim ikili çözer :D Çok komik çok güzel sahneleri vardı. Dizinin yapıtaşları. Yi Jung ile Ga Eul aşkı da güzeldi. Senaristim, neden Woo Bin'i boşta bıraktın sorarım sana! :D

Gelelim 2. erkeğimiz Kim HYun Joong'a yani Ji Hoo'ya. Bu arkadaş ne kadar Jan Di'ye aşık olsada kardeş gibi büyüdüğü Jun Pyo'ya ihanet edemedi. Yavrum güzelliğine yazık, porselen gibi cildine yazık, Jan Di'nin aşkından triplere girdi çocuğum resmen :D Şaka bir yana Ji Hoo karakteri Kim Hyun Joong'a çok yakışmıştı. Oyunculuğu gayet güzeldi ancak bazı yerlerde kendisini donuk bulduğumu söylemeden geçemeyeceğim :) Tabi bu benim kendi fikrim ^_^
Jun Pyo'muzun noonası Gu Jun Hee :D Bu kıza gidip abla diye sarılasım var :D çok tatlı, çok güzel, çok şeker yaa yerim ben onu ^_^  Çok asil bir kız :)

Bizden bu kadarlık :D Aslında diziyi yeni izleyecek olanlar size tavsiyem spoiler okuyarak izlemeyin dizileri :D Ben böyle diyorumda hep spoiler yiyerek izliyorum bütün dizileri :D :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder