14 Şubat 2012 Salı

My Girlfriend is a GUMİHO



MY GIRLFRIEND IS A GUMIHO

[Yazımızda Spoiler vardır]
My Girlfriend is a Gumiho... Aslında diziye başlamadan önce ön yargılıydım. Onun için bu diziyi izleyene kadar araya başka dramalar soktum :D Neyse anlatmaya başlayalım bizim biricik Gumihomuzun dizisini :)


Dizimizin baş kahramanı olan Lee Sun Gi yani dizideki adıyla Dae Woong ile başlayalım.
Dae Woong arkadaşımız şeker mi şeker bir insandır. O yanakları o dudakları o gülüşü izleyenlerinin kalbini çalmaya yetmiştir :D Şaka bir yana beni oyunculuğuyla şaşırtmıştır. Diziye başladığımda "Kız çok güzelde bu çocuk onun kadar iyi olamayacak gibi görünüyor" demiştim, demez olsaydım :D Bende çok önyargılıymışım bu arada :)) Öncelikle dizideki hareketleri, tavırları, mimikleri olsun tam yerindeydi. Oyunculuğunda abartı yoktu ki ben abartılı oynayan oyuncuları hiç sevmem. En aklımda kalan sahneler ise, Gumiho ile ilk sahneler, soda ile ilgili geçen olaylar (ilk soda alması hatırlarsınız makineyi kırmışlardı ve daha sonradan Sodayı seviyorsan bunu da seversin diyip alkol getirmesi vesaire hepsi çok hoştu), Gumihonun kuyruklarını ilk gösterdiği an kaçış planları yapması, Gumiho'yu denizin ortasında bırakması (ne kadar üzülmüştüm yaa), ilk diş fırçalamayı öğrettiği sahne, Gumihonun yanından gitmesini istediği sahne, Gumiho olmadan yaşadığı günlerin sıkıcı geçmesi falan. Anlat anlat bitmeyecek herhalde neredeyse her şeyi akılda kalıcıydı direkt özetin özetini geçelim o zaman burdan sonrasını. Gumihonun boncuğunun zarar gördüğü sırada çekilen sahneler, hava alanında Gumiho ile boncuğu değiştirmek için gelmesi daha sonra Gumiho için Gumihodan ayrılması, ondan ayrı kaldığı günler, ve Gumihonun sadece ve sadece tek bir kuyruğunu kaldığını öğrendiği zaman, tekrar birlikte olmaları (son birkaç günü birlikte geçirmelerinden bahsediyorum) ve final bölümü. Final bölümü harikaydı. Ağlamamak için kendimi zor tuttum.   Bir de dizide taktığı bileklikler falan çok hoştu bu arada. Kıyafetlerde güzeldi, bir eresinde siyah takım giymişti hatırlarsınız. Onu çok yakıştırdım kendisine söylemeden geçemeyeceğim :D 

Gelelim Gumiho rolünü canlandıran Shin Min Ah'a. Öncelikle bu nasıl bir güzelliktir yaa :D Hem boyu uzun, hem güzel, hem mütevazi, hem şirin hem... falan falan :D İyiki Gumiho rolünde bu kız oynamış :D Shin Min Ah'tan başkası bu role yakışırmıydı ya da diziyi izlediğim ve çok sevdiğim için mi böyle konuşuyorum bilmiyorum ama rolünün hakkını vermiş. Oyunculuğu çok iyiydi. Çok abartmamıştı. Tam kararındaydı yani. 500 yıl sonra dünyaya tekrar gelen bir insanın davranışları, bazı şeyleri yeni yeni öğrenmesi, hepsi çok güzeldi. Akılda kalan sahnelere pek girmeyeceğim (zaten çoğunu yukarıda anlatmıştım :D) ama denizde kalması, son kuyruğunun gitmesine kadar gelen süreç, final bölümü falan hepsi harikaydı. Filmde hep elbise giydi kızcağız. Güzel olana ne yakışmaz canım!

bu da sözde kötü adamımız Dong Joo rolüyle Noo Min Woo. Dizide kötü karekteri oynuyor ama ben hiçbir zaman kızamadım ona... Bir kere tipten kurtarmıyor, kızamıyorum! Dong Joo öğretmenimiz o kadar şey yaptı etti ama onun hikayeside ayrı bir olaydı. Kil Dal ile olan hikayesi beni ayrıca üzdü. "Güzelliğine yazık be adam, git kendine bir kız bul hayatını yaşa bu ne hep depresif takılıyorsun" diye çok seslendim ama beni duymadı duyamadı doğal olarak :D Oyunculuğuna gelirsek, diyecek bir şey yok. Gayet iyiydi. Dizideki bir kaç kıyafet hariç gayet hoş giyiniyordu. Süpersin Min Woo'cum aynen devam! :D
Eun Hye In Kırılgan görünüşlü, iyi bir eş ve anne olma hissi veren bir kadındır. Dae Woong ona ilk görüşte aşık olsada, o Mi Ho ortaya çıkıncaya kadar Dae woong'a olan ilgisini göstermez. Şu kadına da demediğim laf kalmadı. (Dizideki rolüne yani.) Kızım tarih oldun sen Dae Woong için yürüyüp kendi yoluna gitsene ya :D Ne uğraşıyosun Gumiho'yla. Zaten boncuğa zarar verdiği zaman az kalsın ölüyordu ya neyse :D Oyunculuğana gelirsek iyiydi ama bazı sahnelerinde donuk buldum kendisini ancak yeterliydi. :)

Ve bu ikili... Ban yönetmenin sahneleri güldürücüydü, gayet güzeldi. Zaten adam hayatını film gibi yaşıyor :D Mimikler, hareketler, sözler, tavırlar hepsi çok hoştu. Yalnız yönetmenime tek ricam olucak, Ban yönetmenim bari saunaya giderken gözlüklerini çıkar! :D

Ve.... dizinin müzikleri harikaydı. Lee Sun Hee'nin Fox Rain'şarkısı muhteşemdi... Dubidubiduraffa!
 dizimizden görüntüler koyarak yazımı sonlandırıyorum... Muhteşem bir yapıttı!








 



2 yorum:

  1. harikaydı bugün bitirdim sonunda uzun süredir izlemiyordum yarım kalmıştı ,son bölümde ağladım ve sonunda gülümsememi sağladılar :D <3 çok şekeelerdi hepsii :D <3 bilgilendirme için de çok teşekkür ederiim <3

    YanıtlaSil